Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΟ Facebook ΜΕ ΔΩΡΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΗΣ ΕΛΕΩΝΟΡΑΣ ΧΑΤΖΗΑΒΡΑΚΟΓΛΟΥ "ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ" ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ

 


Επειδή ποίηση χωρίς έρωτα δεν γίνεται οι Εκδόσεις Ανεμολόγιο προσφέρουν ένα αντίτυπο σε έναν τυχερό η τυχερή αναγνώστη/αναγνώστρια την πρώτη ποιητική συλλογή της Ελεωνόρας Χατζηαβράκογλου με τίτλο "Καθρέφτης είμαι μάτια μου". Κάντε like στη σελίδα των Εκδόσεων Ανεμολόγιο και αφήστε ένα σχόλιο κάτω απο το βίντεο που έχω αναρτήσει στο προφίλ μου. Η κλήρωση θα γίνει παραμονή του Αγίου Βαλεντίνου στις 5 το απόγευμα. 


Καλή επιτυχία!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...