Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2020

ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ

 


Φτάσαμε στη μέση της εβδομάδας. Μιας παράξενης εβδομάδας με πολύ τρέξιμο. Έχω μάθει να κάθομαι και να γράφω, να διαβάζω, να ονειρεύομαι. Αλλά αφού το νέο μου βιβλίο πάει καλά και «τρέχει» πρέπει να τρέξω κι εγώ μαζί του. Το αγάπησα αυτό το βιβλίο από την πρώτη στιγμή. Μου πήρε πολλά χρόνια για να το τελειώσω. Η σχέση μας ήταν και είναι σχέση εξάρτησης. Δεν μπορώ χωρίς αυτό. Δεν μπορεί χωρίς εμένα. Τώρα ήρθε η ώρα να το μοιραστώ με όλους εσάς. Να το διαβάσετε κι εσείς με τη σειρά σας και να μου πείτε τη γνώμη σας. Πολύ θα χαρώ! Αλήθεια! Καλημέρα!

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...