Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

Απόψε θα σ’ ερωτευτώ…του Κωνσταντίνου Ιωακειμίδη



Απόψε θα φορέσω τα γιορτινά μου. Θα χτενίσω τα πυκνά μαλλιά μου και μπροστά στον καθρέφτη της ψυχής μου θα χαμογελάσω. Θα σε διεκδικήσω γιατί ο χρόνος μου τελειώνει. Πολύ περίμενα. Πολύ το παίδευα. Η αναμονή αυτή με σκότωσε. Το πήρα απόφαση, λοιπόν, να έρθω να σε βρω. Να σου πω την πάσα αλήθεια. Όλα όσα αισθάνομαι για σένα. Είναι πολλά. Είναι έρωτας, αγάπη, πόθος, πάθος, ηδονή. Επίσης είναι χαρά, ευτυχία, λαχτάρα να σε συναντήσω. Να σε κοιτάξω στα μάτια. Να σου πω πόσο πολύ σε θέλω. Να σε σφίξω στην αγκαλιά μου και να γίνουμε θεοί. Απόψε η νύχτα μας ανήκει. Αυτή η βραδιά μας ανήκει. Θα βγάλω φτερά και θα πετάξω πάνω από την πόλη. Θα έρθω στην άλλη άκρη του πλανήτη για να σε βρω. Να αγγίξω τα δυο σου χείλη που καίνε από έρωτα. Τα μάτια σου, το σώμα σου, όλο σου το είναι καίνε από έρωτα. Για μένα. Για μας. Ο έρωτας καρδιά μου, δεν έχει νόμους, δεν έχει κανόνες. Πετάει τα βέλη του και όπου μας βγάλει. Ο έρωτας είναι σκέτη τρέλα. Ο έρωτας είναι τρελός. Κι εγώ είμαι τρελός για σένα. Είμαι παράφορα ερωτευμένος μαζί σου. Είμαι σκλάβος σου. Μια σου λέξη. Μόνο μία. Είναι αρκετή. Πες την και φύγαμε. Να χαθούμε ανάμεσα στους γαλαξίες. Να κλέψουμε τα αστέρια. Να κολυμπήσουμε σε γαλάζιες θάλασσες και σύννεφα. Να κατοικήσουμε στον ήλιο. Εκεί θα μείνουμε. Μαζί. Να είναι η αγάπη μας ζεστή. Εκεί ψηλά. Μακριά από τους ανθρώπους και από τα αδιάκριτα βλέμματά τους. Δεν τους θέλω τους ανθρώπους. Εσένα θέλω, καρδιά μου. Μόνο εσένα. Πες μου αυτή τη μαγική λέξη και όλα θα γίνουν όπως επιθυμείς. Πες τη μου να σε χαρώ. Πες μου «σ’ αγαπώ» κι εγώ απόψε θα σ’ ερωτευτώ! 








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα βιβλία της Άννα Εμπέρ από τις Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Η Anne Hebert γεννήθηκε στο Sainte-Catherine-de-Fossambault κοντά στο Κεμπέκ, όπου έκανε τις σπουδές της. Πρόκειται για μια συγγραφέα από ...