Τρίτη 30 Απριλίου 2019

ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ…




Πριν μια δεκαετία, στην όμορφη Θεσσαλονίκη, όταν έπαιζα σε παραστάσεις στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Τότε μου δόθηκε η ευκαιρία να γράφω σε μια εφημερίδα. «Εγνατία» τη λέγανε. Δεν ξέρω αν κυκλοφορεί ακόμη. Έγραφα τρείς φορές την εβδομάδα. Χίλιες λέξεις τη φορά. Έγραφα ιστορίες. Χρονογραφήματα αλλά και ευθυμογραφήματα. Το να γίνω μια μέρα συγγραφέας δεν υπήρχε ούτε καν στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Τότε απέκτησα και το πρώτο μου laptop. Τότε έμαθα να γράφω. Μόνος μου. Αργότερα έκανα μαθήματα δημιουργικής γραφής με την Μανίνα Ζουμπουλάκη. Η οποία με στήριξε πάρα πολύ στα πρώτα μου βήματα. Πίστεψε σε μένα. Και με έπεισε με τον δικό της τρόπο ότι έχω «πένα». Κάποια στιγμή, σε ένα άρθρο μου, έβαλα τον τίτλο «Έπαθα Ντουβρουτζά». Αυτήν την ιστορία την παίδεψα και με παίδεψε για καιρό. Την έκανα θεατρικό έργο. Μετά από ένα χρόνο το ανέβασα στην Αθήνα όπου και παίχτηκε με μεγάλη επιτυχία. Όλοι, μα όλοι, μου λέγανε: σταμάτα να παίζεις, ξεκίνα να γράφεις. Το θεατρικό το διασκεύασα σε διήγημα και μαζί με άλλα ευθυμογραφήματα κυκλοφόρησαν σε βιβλίο το 2013 με τον τίτλο «Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες». Ένα χρόνο μετά κυκλοφόρησε το «Ερμή…μη!» και ένα χρόνο μετά το αστυνομικό μυθιστόρημα «Φόνοι στην Κρυστάλλη» το οποίο αγαπήθηκε πολύ! Εκείνη την περίοδο ανεβάσαμε και την Diva με την αγαπημένη μου Ντόρα Αυλωνίτου. Δυο χρόνια αργότερα υπέγραψα το πρώτο μου συμβόλαιο με τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ. Μια ζεστή αγκαλιά όχι μόνο για μένα αλλά και για όλους τους αναγνώστες. Κυκλοφόρησε το βιβλίο «Η Γριά Βαλίτσα» και φτάνουμε στο σήμερα με το βιβλίο «Η Φωνή Μέσα μου» τα οποία έχω την τιμή και την χαρά να τα παρουσιάσω στην 16η Διεθνή Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη. Ανυπομονώ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...