Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Ευτυχώς προλάβαμε και είδαμε την τελευταία παράσταση «Πολλή φασαρία για το τίποτα» στο Θέατρο Μεταξουργείο

 


Τη διάσημη κωμωδία του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ

«Πολλή φασαρία για το τίποτα»

παρακολουθήσαμε χθες το βράδυ στο Θέατρο Μεταξουργείο. Μια παράσταση που είχε τα πάντα! Πρόζα, τραγούδι, χορό και άφθονο γέλιο! Θέλω να δώσω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε όλους τους συντελεστές της παράστασης και να ευχηθώ πολλές επιτυχίες!

 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση – Διασκευή – Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Κυριακού

Δραματουργία – Κινησιογραφία: Κατερίνα Μπιλάλη

Σκηνικά – Κοστούμια: Κατερίνα Τσακότα

Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης

Πρωτότυπη Μουσική: Ανθή Γουρουντή

Χορογραφία – Βοηθός Σκηνοθέτη: Φιλιππία Κοντογιαννακοπούλου

Βοηθός Σκηνογράφου-Ενδυματολόγου: Μελίνα Κονταρίνη

Φωτογραφίες: Φανή Τουμπουλίδου

Σχεδιασμός αφίσας: [βιβλιοτεχνία]

Παραγωγή: «THEARTES» Α.Μ.Κ.Ε. – Ε.Τ.Π. «ΕΝΤΡΟΠΙΑ»

 

Διανομή:

Κατερίνα Μπιλάλη

Κωνσταντίνος Κυριακού

Ανδρέας Κωνσταντινίδης

Ανδρομάχη Μαρκοπούλου

Λευτέρης Παπακώστας

Κατερίνα Παρισσινού

Μικαέλα Δανά

 

 

Ø  Η παράσταση επιχορηγήθηκε από το ΥΠ.ΠΟ.Α..

 


Η Θεατρική Εταιρεία THEARTES και η Εταιρεία Τεχνών Πειραιά Εντροπία παρουσίασε την κωμωδία του Γουίλλιαμ Σαίξπηρ “Πολλή φασαρία για το τίποτα”!

Στο Πολλή φασαρία για το τίποτα ο Σαίξπηρ δραματοποιεί ένα πολύ αρεστό του θέμα, που δεν είναι άλλο από τον έρωτα, ο οποίος καταλήγει σε έναν θεμελιακό θεσμό του κοινωνικού οικοδομήματος όπως είναι ο γάμος. Απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο δρόμος που οδηγεί στην αίσια έκβαση του γαμήλιου δεσίματος των δύο ερωτευμένων ζευγαριών του έργου, γίνεται με πολλή φασαρία.

Ο μεγαλοφυής Σαίξπηρ, με την πρωτοποριακή γραφή του, δεν έγραψε αυτό το έργο σαν μία απλή κωμωδία, επιχειρεί να συνθέσει μια τολμηρή αλχημεία, αναμειγνύοντας σε σωστές δόσεις το κωμικό με το τραγικό στοιχείο, το υψηλό με το γκροτέσκο, την ψυχή με τις αισθήσεις, όπως κάνει και ο Μπρεχτ στα θεατρικά του έργα.

Ορμώμενοι από τη σύζευξη της σαιξπηρικής προ-αποστασιοποίησης (Pre-Verfremdungseffekt), της μπρεχτικής αποστασιοποίησης (Verfremdungseffekt) και της μεταμοντέρνας μετα-αποστασιοποίησης (Post-Verfremdungseffekt), η παράστασή μας αποδίδεται σε μια αντιστοιχία του “θεάτρου εν θεάτρω”, ως ένα “παιχνίδι μέσα στο παιχνίδι” (στην αγγλική γλώσσα: “play in play”), με στοιχεία εξπρεσιονιστικά -για την ακρίβεια, ρεαλιστικά-εξπρεσιονιστικά, όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό- δηλαδή με τη χρήση ενός μεταμοντέρνου τρόπου απόδοσης του μπρεχτικού Υψηλού Ύφους (Großes Stil).

 

 


 

Θέατρο Μεταξουργείο

Ακαδήμου 14 & Κεραμεικού, τηλέφωνο: 21 0523 4382

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΒΙΒΛΙΟΠΡΟΤΑΣΗ | JO HEDWIG TEEUWISSE | FAKE HISTORY | 100 + 1 ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΥΠΟ… ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ | ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΙΝΩΑΣ

  στο οπισθόφυλλο γράφει… Ο Ούγκο Μπος σχεδίασε τις στολές των ναζί; Οι άνθρωποι του Μεσαίωνα πίστευαν ότι η Γη είναι επίπεδη; Ο Ναπολ...