Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

ΕΡΜΗ...ΜΗ!

ΑΥΡΙΟ...ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ...ΑΠΟ ΤΙΣ 17:00 ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 19:00 ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ ΤΖΩΡΤΖ 20 ΠΛ. ΚΑΝΙΓΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΝΤΙΤΥΠΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ ΕΡΜΗ...ΜΗ!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν είναι όλες οι στιγμές πολύχρωμες…

  Υπάρχουν και αυτές οι στιγμές οι δύσκολες που σκύβεις το κεφάλι και λες στον εαυτό σου «ως εδώ! δεν μπορώ άλλο!» Δεν μπορώ να προσποιούμ...