Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Attention, attention s’il vous plaît! Μια φούχτα λέξεις έμαθα όλες κι όλες στα γαλλικά, είπα να τις βάλω στην αρχή για να κάνω εντύπωση.

Άλλωστε με αυτόν τον τρόπο ομιλούν όλες οι αριστοκράτισσες της γενιάς μου - αν ενθυμούμαι καλώς. Με αυτόν ακριβώς! Λαμπρά ως εδώ. Ένα μικρό παράπονο έχω, ότι μαθήματα μπαλέτου και πιάνου δεν παρακολούθησα ποτέ. Δεν πειράζει. Ίσως στην επόμενη ζωή –αν υπάρχει- να σταθώ πιο τυχερή. Τώρα δεν προφταίνω με τίποτα.

Ας το πω και στα ελληνικά διότι ήταν, είναι και θα παραμείνει η πλουσιότερη γλώσσα σε όλον τον πλανήτη κι εγώ ως γνήσια Ελληνοπούλα οφείλω να τη σεβαστώ: 

Προσοχή, προσοχή παρακαλώ! Έκτακτο ανακοινωθέν! Η απίστευτη κι όμως αληθινή ιστορία της ζωής μου ξεκινά αμέσως τώρα. Ή καλύτερα, οι ιστορίες μέσα από τις ζωές των άλλων ξεκινούν αμέσως τώρα. Και τα δυο, το ίδιο κάνει. Σωστά;

Εδώ εμφανίζεται και μια σειρά από ερωτήματα. Ποιοι με είχαν; Πώς με είχαν; Σαν τη Βασίλισσα Ελισάβετ; Στα πούπουλα; Του κλότσου και του μπάτσου; Πεταμένη σε μιαν άκρη σαν στημένη λεμονόκουπα; Ξεχασμένη σε μια γωνιά από όλους κι από όλα; Που με είχαν; Κλειδωμένη στην αποθήκη; Στριμωγμένη ψηλά στο πατάρι της κουζίνας; Κάτω απ’ τα μπαουλοντίβανα, παρέα με τις αράχνες; Μαζί τους σε κάθε ταξίδι; Γιατί εμένα και όχι κάποιαν άλλη; Γιατί εγώ και μόνον εγώ;

Όλες οι απαντήσεις υπάρχουν μέσα σε αυτό το βιβλίο, το οποίο ναι, είναι μέγα γεγονός και το καταθέτω με το ένα χέρι στην καρδιά και με το άλλο στο Ευαγγέλιο. Με παίδεψε πολύ το άτιμο και παραλίγο να με γδάρω και να πέσω με τα μούτρα στα ψυχοφάρμακα. Τελικά κατάφερα να καταγράψω όλα όσα έζησα. Τα έβαλα σε μια σειρά και ακόμα αναζητώ το νόημα! Ένα μονάχα θα πω:

Δεν υπάρχει πιο δύσκολο πράγμα στον κόσμο, από το να προσπαθήσεις να χωρέσεις μια ζωή σε ένα βιβλίο. Τα κατάφερα; Άραγε;





Το νέο μου βιβλίο με τίτλο "Η γριά βαλίτσα" κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Πνοή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου