Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΛΑΙΚΗ…

Πάρε και το καρότσι μαζί να μη τα σέρνεις είπε ο μπαμπάς Μωυσής...

Εδώ δεν μπορώ να σύρω το κορμί μου του απαντάω και κλείνω την πόρτα.



Ο πρώτος καφές δεν έπιασε. Ήμουν σίγουρος γι’ αυτό. Με την τσίμπλα στο μάτι περπατούσα κι άρχισαν οι καλημέρες σε λατρεμένους γείτονες που ανάλογα με τη θέση του Κρόνου μου μιλάνε ή όχι. 

Μπαίνω στη λαϊκή της Τετάρτης και οι αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια με επισκέπτονται όλες μαζί ταυτόχρονα. Η μαμά Φρόσω είχε πάγκο με ζαρζαβατικά επί είκοσι συναπτά έτη! Λίγα δεν τα λες. Τα καλοκαίρια που δεν είχαμε σχολείο με έπαιρνε μαζί της πρώτον για να βγάζω το χαρτζιλίκι μου και δεύτερον για να μη γίνω τεμπέλης. Δεν ήθελε να γίνω μανάβης με το ζόρι, ήξερε ότι γεννήθηκα καλλιτέχνης.

Μια φορά, χωρίς να με πάρει είδηση, άλλαξα όλες τις τιμές στα πράγματα γιατί βαριόμουνα εκείνη τη μέρα και ήθελα να ξεπουλήσουμε και να πάμε σπίτι. Πλακώσανε οι πελάτισσες στον πάγκο μας σαν τις μέλισσες στο μέλι. Η μαμά κατάλαβε ποιος ήταν ο φταίχτης και δεν το ξανάκανα ποτέ. Δίπλα με έβαζε να πουλάω ματσάκια μαϊντανό και άνηθο. Ενδιαφέρον είχε, δεν λέω, αλλά εγώ αγαπούσα το θέατρο. 

Και τα χρόνια πέρασαν και η μαμά δεν δουλεύει πια. Έδωσε και το αμάξι. Κι ο μπαμπάς το έδωσε. Δεν με νοιάζει που πλέον δεν έχουμε αυτοκίνητα. Οι γονείς μου έχουν μεγαλύτερη αξία. Δεν με νοιάζει που με ξυπνάνε χαράματα στις 12:00 η ώρα για να πάω λαϊκή και να ψωνίσω μαρούλια, τομάτες, αγγούρια, μπανάνες, σπανάκι και άλλα πολλά. Κάτι πρέπει να κάνω κι εγώ.

Δεν με νοιάζει που οι καλημέρες είναι ψεύτικες και παγωμένες, εγώ το σπίτι που μεγάλωσα δεν το αφήνω. Δεν με νοιάζει που υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι άνθρωποι που σου ρουφάνε όλη σου την ενέργεια και μετά σε ξεχνάνε. 

Έχω τους γονείς μου, τα αδέρφια μου και λίγους αληθινούς φίλους…  
  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...