Δευτέρα 21 Μαρτίου 2016

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ (το πρώτο μου ποίημα...)

Θα Είμαι Εκεί…
Να γεμίζω με αστέρια τις νύχτες σου
Να φέρνω την αλμύρα στα καλοκαίρια σου
Και να διώχνω τη βροχή από το τζάμι σου

Θα Είσαι Εκεί…
Να φιλάς το δάκρυ στο μάγουλό μου
Να κρατάς σφιχτά το χέρι μου
Και να μου ψιθυρίζεις «μη φοβάσαι»

Θα Είμαι Εκεί…
Να σου γράφω τραγούδια στην άμμο
Θα Είσαι Εκεί…
Να μου τραγουδάς και να τα χάνω
Θα Είμαι Εκεί…
Να κλέβω λουλούδια
Θα Είσαι Εκεί…
Να μου λες παραμύθια

Θα Είμαστε Εκεί…
Σε όλα τα σ’ αγαπώ
Στα μεθυσμένα χάδια
Στα χιλιάδες φιλιά
Στα κρύα βράδια
Στου ονείρου την αγκαλιά
Στης φωτιάς την καρδιά

Θα Είμαστε Εκεί
Μαζί, κι εσύ, κι εγώ, Μαζί!


  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23 Απριλίου | Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου | Ελένη Γαληνού | Έρωτες από πηλό | Εκδόσεις διόπτρα

  Οι έρωτες από πηλό δεν πετούν ψηλά. Οι παθιασμένοι έρωτες γερνούν ανεκπλήρωτοι. Οι πήλινοι Έρωτες μένουν μισοτελειωμένοι…   Η Έλσα...