Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

8 ΜΑΡΤΙΟΥ Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην Αντιγόνη, την Ηλέκτρα και την Ισμήνη, στις αδερφές μου: Γεωργία, Μαρία, Βαγγελία και Βασιλεία, στη νύφη μου Άννα, στις θεές Ήρα, Αφροδίτη και Αθηνά, στις κολλητές μου Σοφία και Δήμητρα, στη Μαρία με τα κίτρινα ποιον αγαπάς καλύτερα, στην Αχ! Ευλαμπία, στις γυναίκες που αγάπησαν πολύ, στις γυναίκες που πέθαναν από αγάπη, στην Άννα Καρένινα και στο τρένο της μαζί, στην Εβίτα Περόν, στη Σελίν Ντιόν, στη κουτσομπόλα γειτόνισσα, στην κόρη της κουτσομπόλας γειτόνισσας που είναι ακόμα πιο περίεργη, στις γυναίκες που ψάχνουν το τέλειο αρσενικό αλλά δεν το βρίσκουν, στις γυναίκες που βαρέθηκαν να ψάχνουν, στις γυναίκες του σήμερα και του αύριο, στη Σταχτοπούτα, τη Χιονάτη και τη Κοκκινοσκουφίτσα, στις τρείς αδερφές του Τσέχωφ, στη Μαλβίνα που έφυγε, στη Μελίνα που έφυγε, στην Άννα, τη Δέσποινα και τη Πάολα, στις γυναίκες που τραγουδούν και στα τραγούδια που μιλούν για γυναίκες, στις ηρωίδες των βιβλίων μου, στις καλές μου νεράιδες, στην τύχη μου μέσα, στη καινούρια μέρα που ξεκινάει, στην άνοιξη που ήρθε, στη Πάτρα και στη Θεσσαλονίκη, στις Ελληνίδες μητέρες, στη γυναίκα της ζωής μου στη δική μου Μητέρα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου