Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

ΦΟΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΗ Κυκλοφορεί απο τις Εκδόσεις Ινφογνώμων

«Φόνοι στην Κρυστάλλη»

Το νέο αστυνομικό μυθιστόρημα του Κωνσταντίνου Ιωακειμίδη κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις «Ινφογνώμων»



Ένα ταξίδι που αρκετοί από εμάς έχουμε κάνει. Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το τραίνο των εννέα. Στο ίδιο βαγόνι, μια «Ηρωίδα Συλλεκτικής Αξίας» και ένας φτωχός, πλην τίμιος, συγγραφέας, γνωρίζονται κι έρχονται πιο κοντά. Έτσι το ήθελε η μοίρα να γίνει κι έτσι έγινε. Εκείνη του εξιστορεί τα κατορθώματά της, κι εκείνος αρχίζει να φαντάζεται το πολυπόθητο best seller του… Όταν το ταξίδι τελειώνει… ο συγγραφέας κάνει ένα μεγάλο λάθος κι η ηρωίδα του χαλάει τα σχέδια… Και όλα ανατρέπονται…
Οι «Φόνοι στην Κρυστάλλη» είναι μια άκρως σουρεαλιστική ιστορία, που ακροβατεί ανάμεσα στη λογική και στη φαντασία…      

Σελίδες 120

ISBN 960836287-3

Εκδόσεις «Ινφογνώμων»
Φιλελλήνων 14, Αθήνα
Τηλ: 210 3316036







Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα του συγγραφέα
Γεννήθηκα στο Αλεξάνδρας το’81. Μεγάλωσα στη Νίκαια με άλλα πέντε αδέρφια και δυο υπέροχους γονείς. Στην Τρίτη τάξη του Δημοτικού άρχισα να δίνω παραστάσεις Καραγκιόζη και ένα χρόνο μετά έγραψα την πρώτη μου επιθεώρηση, την οποία και ανέβασα στον ακάλυπτο χώρο της πολυκατοικίας. Σπούδασα υποκριτική στον Ίασμο. Έχω παρακολουθήσει μαθήματα Δημιουργικής Γραφής με τη Συγγραφέα/Δημοσιογράφο Μανίνα Ζουμπουλάκη. Έχω γράψει τέσσερις κωμωδίες. Το Τελευταίο Botox,  το  Τρείς Τρείς Εννιά,  το  Δεν είμαι εγώ η Σταχτοπούτα και την Diva . Τα τρία παίχτηκαν με επιτυχία. Όσο ζούσα στη Θεσσαλονίκη είχα μόνιμη στήλη στην εφημερίδα Εγνατία. Όταν επέστρεψα στη βάση μου, άρχισα να γράφω τους Μονολόγους στην City Uncovered. Πολλά κείμενά μου έχουν δημοσιευτεί στο ηλεκτρονικό περιοδικό Πολιτισμός Πολίτης, στο avmag.gr, στο mcnews.gr και στο koukidaki.blogspot.com. Έχουν εκδοθεί δυο βιβλία μου «Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες» Ιούνιος 13 και το «Ερμή…Μη!» Απρίλιος 14. Τον ελεύθερο χρόνο μου γράφω στο «methismenesistories. blogspot.com». Ως Ραδιοφωνικός παραγωγός ξεκίνησα στον BOTOX web radio και συνέχισα στο M-WordRadio.gr. Διαβάζω μέσα σε όλα τα μέσα μεταφοράς κυρίως Έλληνες συγγραφείς. Ακούω τα πάντα: Jamming funkers, soundtracks, Ελληνικά. Πηγαίνω Θέατρο: Τρείς φορές την εβδομάδα. Σινεμά: Πλέον σπάνια… Γράφω: κάθε φορά που έχω έμπνευση και ευτυχώς αυτό συμβαίνει συνέχεια…

Επικοινωνία με τον συγγραφέα i-kostas@hotmail.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...