Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σε όλους τους συντελεστές της παρουσίασης του βιβλίου μου, στην οικογένειά μου και σε όλους τους φίλους και τις φίλες που με τίμησαν με την παρουσία τους σε μια από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Πραγματικά πέρασα πάρα πολύ όμορφα και είμαι σίγουρος ότι το ίδιο όμορφα περάσατε κι εσείς. Όσοι δεν τα καταφέρατε δεν πειράζει την επόμενη φορά. Όσοι θέλετε το βιβλίο μου οι Εκδόσεις Ινφογνώμων βρίσκονται στην οδό Φιλελλήνων 14. Σας ευχαριστώ και πάλι και τον καθένα ξεχωριστά τον εκδότη μου κ. Σάββα Καλεντερίδη, τη δημοσιογράφο Τζένη Κουκίδου, τους πρωταγωνιστές Δήμητρα Κολλά και Ιωσήφ Ιωσηφίδη κι επειδή γιορτή χωρίς τραγούδι δεν γίνεται τη Μικαέλα και τον Πώλ Ζαχαριάδη που μας ταξίδεψαν με τις υπέροχες φωνές τους. Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου