Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014

Ένας φύλακας άγγελος άνοιξε τα φτερά του…



Δεν κοιμάται ποτέ. Είναι ξανθός με καταγάλανα μάτια κι η φωνή του ήρεμη και απαλή σαν τόνους κατάλευκο χιόνι. Μου κάνει καλό. Ξέρει ότι έχω ανάγκη από μια αγκαλιά. Από τη πρώτη στιγμή το κατάλαβε. Δεν μου την αρνήθηκε. Τα λόγια του κυλάνε στ’ αυτιά μου ήσυχα κι απαλά. Ούτε φωνές, ούτε υστερίες, χωρίς καμιά διάθεση για κριτική: πως είμαι, που ήμουν, με ποιους ήμουν, τι έκανα, γιατί το έκανα. Το αντίθετο: αν είμαι καλά, αν έχω ακόμα εφιάλτες, αν φοβάμαι τους ανθρώπους, το σκοτάδι, τις κραυγές. Αν βλέπω όμορφα όνειρα, αν κάνω σχέδια για το μέλλον, αν ακούω τα αγαπημένα μου τραγούδια, αν ζωγραφίζω με τα αγαπημένα μου χρώματα στον καμβά της καρδιάς μου. Φρόντισε και φροντίζει για την ευτυχία μου. Ένα φιλί είναι υπεραρκετό, μια ζεστή αγκαλιά και δυο λόγια βγαλμένα απ’ την καρδιά. Χωρίς υπερβολές, χωρίς πρόγραμμα και «καθώς πρέπει». Ναι, είναι αλήθεια. Το υπογράφω. Βάζω το χέρι μου στη φωτιά. Μου κάνει καλό. Ξέρω, δεν θα με πληγώσει, ούτε θα με πονέσει, δεν είναι αυτές οι προθέσεις του. Κατέβηκε απ’ τον ουρανό όταν δεν τον περίμενα, όταν τον είχα πραγματικά ανάγκη. Τον έχω ανάγκη. Μια λέξη μόνο κράτησα για το φινάλε:

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νέες κυκλοφορίες ενηλίκων 21.3.2024 | Εκδόσεις Ψυχογιός

  Νέες κυκλοφορίες ενηλίκων 21.3.2024 Aν δε βλέπετε το newsletter σωστά, πατήστε  εδώ . ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΛΤΣΑΣ ΝΙΚΗΤΡΙΑ ΣΚΟΝΗ Μυ...