Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

Ένας υπέροχος Σεπτέμβρης…






από όλες τις απόψεις με μοναδική εξαίρεση εκείνη τη Παρασκευή που καβάλησα το ποδήλατο και έπιασε βροχή και την έφαγα όλη στο κεφάλι κι έγινα μούσκεμα το αγόρι ας πρόσεχα.



Ένα φεστιβάλ το Open September #3 στο θέατρο Victoria και στον πολυχώρο Vault όπου αμέτρητοι καλλιτέχνες: ζωγράφοι, φωτογράφοι, μουσικοί, ερμηνευτές, ηθοποιοί, εικαστικοί, συγγραφείς βρεθήκαμε κάτω απ’ την ίδια στέγη και ήρθαμε πιο κοντά…



Παρουσιάσαμε τη δουλειά μας στο ευρύ κοινό γεμάτοι καμάρι και το κοινό επιβράβευσε την προσπάθειά μας. Ο ανταγωνισμός δεν υπήρχε ούτε καν κρυμμένος στη γωνία. Παγωμένες μπύρες, συζητήσεις και άφθονα χαμόγελα…




Το Σάββατο δυο μοναδικά ταλέντα ο Φαίδωνας Κόχιλας (ραδιοφωνικός παραγωγός) και ο Κώστας Ζέκος (ηθοποιός και σκηνοθέτης) παρουσίασαν το βιβλίο μου με μεγάλη επιτυχία. Ο κόσμος γούσταρε την όλη φάση κι εγώ το ίδιο παρόλο το τρακ. Τους ευχαριστώ βαθύτατα…




Ευχαριστώ την νέα μου οικογένεια, τον Botox Web Radio για την όλη υποστήριξη και που με τίμησαν με τη παρουσία τους…



Ευχαριστώ τον Δημήτρη Καρατζιά και τον Μάνο Αντωνιάδη που φρόντισαν να μη μου λείψει τίποτα και που με τόση αγάπη με αγκάλιασαν…



Ευχαριστώ και όλους εσάς, όλους μαζί και τον καθένα ξεχωριστά, που για ακόμη μια φορά μου δώσατε να καταλάβω ότι δεν είμαι μόνος…





Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά!




1 σχόλιο:

ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ | ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Α. ΡΗΓΑΤΟΣ | ΛΟΙΜΟΙ, ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΔΗΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΗ ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ | ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  H επιδημία με κορωνοϊό που τυποποιήθηκε ως COVID-19 και που έπληξε τον κόσμο τα τελευταία χρόνια, είχε ως συνέπεια χιλιάδες θανάτους παγκο...