Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Καλέ αλήθεια σε λέω…



Καιρό είχαμε να τα πούμε, ναι; Ναι είναι η σωστή απάντηση. Το ξέρω αλλά φιλοξενώ έναν Καρντάση και είναι μεγάλη μου χαρά να τον περπατήσω στους δρόμους της Αθήνας. Τον μίσησα για μια στιγμή. Μου ήρθε να βάλω τα κλάματα. Είχε το θράσος να μου πει κατάμουτρα ότι απόλαυσε από πολύ κοντά το σόου της φίλης μου Celine Dion στο Las Vegas. Για να τον εκδικηθώ κι εγώ τον έμπασα στη στοά του Ζαχαρία στο Μοναστηράκι και μου έκανε δώρο όχι ένα ούτε δύο αλλά τρία άλμπουμ της φίλης μου. Τα είχα αλλά σε άλλες βερσιόν. Κουτιά, μπόνους τράκς και τέτοια που κυνηγάμε οι συλλέκτες… 

Η μοιραία συνάντηση έγινε πριν ένα χρόνο ηλεκτρονικά. Ο Αλέξανδρος Τανασκίδης Λαμπουσνάκης έχει ένα μαγικό περιοδικό το echarity.gr και με έχει βοηθήσει προβάλλοντας τα βιβλία μου σε απίστευτο βαθμό. Πέρασε καιρός αλλά φροντίσαμε να μη χάσουμε επαφή. Πολύ καλό παιδί σε λέω. Την Κυριακή το μεσημέρι βρεθήκαμε σε ένα café στην Αδριανού για πρώτη φορά αγκαλιές και φιλιά και μπλα μπλα μπλα...

Τι νέα βρε ψυχή; Τι κάνεις; Πως παν τα κέφια; Λες και γνωριζόμασταν από μωρά παιδιά. Χαμόγελο ζεστό εκείνος, χαμόγελο ζεστό κι εγώ. Η παρέα μετά από λίγο μεγάλωσε με τον ταλαντούχο φίλο μας φωτογράφο Ζώη Τριανταφύλλου Σφακιανάκη κι έναν νέο ποιητή τον Μύρωνα Παβαίο. Περάσανε δυο ώρες μπορεί και τρείς. Χαμπάρι δεν πήραμε Αλλάξαμε σκηνικό και μπήκαμε στον Σάββα για σουβλάκια. Ανεβήκαμε στην ταράτσα, μας ενημέρωσαν ότι δεν σερβίρουν τυλιχτά και σε χρόνο ντε τε βρεθήκαμε στο ισόγειο να τρέχουνε δίπλα μας νερά και να τρώμε και να γελάμε και όλα καλά όλα ανθηρά...

Συνεχίσαμε για Γκάζι. Η ίδια τετράδα με την ίδια ενέργεια πάντα. Ο Αλέξανδρος ήθελε παγωμένο γιαούρτι κι εγώ πύραυλο σοκολάτα. Το καλοκαίρι έφυγε τα παγωτά μένουν. Αράξαμε σε ένα πεζουλάκι και βγάλαμε τα φτυάρια. Δεν αφήσαμε τίποτα ασχολίαστο. Μετά από λίγο επισκεφθήκαμε και την έκθεσή μας στο ΕΝοδία. Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου πέφτει και σε πλακώνει. Οι Λέξεις και τα Χρώματα (συν) Ταξιδεύουν και το ταξίδι μας μια χαρά ξεκίνησε. Παρασκευή είχαμε τα εγκαίνια και ήρθανε φίλοι καρδιακοί να μας τιμήσουν με την παρουσία τους. Κάτσαμε στον κήπο και απολαύσαμε τα δροσιστικά ποτά μας... 

Την επόμενη μέρα μια γρήγορη επίσκεψη στο Αττικό, μια δεύτερη στη φίλη μου την Κυριακή στου Ρέντη, καβάλησα το ποδήλατο και φτάνω Νίκαια και όλα πολύ γρήγορα για να μη στήσω τον Αλέξανδρο στην αποβάθρα στο Μοναστηράκι. Δεν ήξερα όμως ότι στο λιμάνι κάνανε έργα και είχε μπλοκάρει όλος ο Πειραιάς και ήτο αδύνατο να μπω στο τρένο. Έκανα προσευχές αλλά δεν έπιασαν. Τον έστησα 40 ολόκληρα λεπτά. Ζήτησα συγγνώμη πήραμε το επόμενο τρενάκι και φτάσαμε Κηφισιά στον αγαπημένο μου ραδιοφωνικό σταθμό BOTOX WEB RADIO και μιλήσαμε με τα χαρούμενα παιδιά που τα έχω μέσα στην καρδούλα μου, και είπαμε τις λεπτομέρειες για την πρώτη καλεσμένη έκπληξη του Prive club γιατί αύριο ξεκινάμε! Ναι, ναι, είναι γεγονός θα ακούτε τις φωνούλες μας (του Θοδωρή Τσιρικάκη και τη δική μου) Πέμπτη παρά Πέμπτη στις 21:00 το βράδυ ολοζώντανα στον αέρα του Botox web radio. Σας θέλουμε όλους στην παρέα μας…

Φύγαμε από Βόρεια και πιάσαμε παραλία. Πως έγινε αυτό ούτε που θυμάμαι. Η φίλη Δέσποινα Κραουνάκη μας περίμενε σε ένα πανέμορφο μαγαζί εν ονόματι Το Πιάτο της Βούλας το οποίο βρίσκεται Αγ. Αλεξάνδρου 46 στο Παλαιό Φάληρο. Μια υπέροχη αυλή, με όμορφα και γελαστά παιδιά πρόθυμα να εξυπηρετήσουν. Φανταστικό μενού το οποίο είχε απ’ όλα και σούπερ ντούπερ κρασί που μας έκανε να χαλαρώσουμε ακόμα πιο πολύ. Δεν καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα. Δεν μιλήσαμε καθόλου σοβαρά. Δεν υπήρχε δήθεν κόσμος να μας κοιτάζει λοξά. Γνωρίσαμε και την ίδια τη Βούλα και πάθαμε πλάκα (η απλότητα στο top). Η γειτονιά είναι ήσυχη. Κρατήσεις στο 210 9802903... 

Τρίτη τρέξιμο πολύ. Πολύ λέμε. Να προσπαθώ να ανοίξω τα μάτια. Να μπω στο matura στον Κορυδαλλό. Να πάρω στα χεράκια μου το ΦΕΡΜΟΥΑΡ της Μανίνας Ζουμπουλάκη, να πληρώσω κινητό, να μπω στο λεωφορείο, να μπω και στο μετρό, να βρεθώ με τυπογράφο, να χτυπάνε κινητά, να μπούμε στο hondos για αρώματα, να ψάχνουμε για service κινητού και άκρη να μη βγάζουμε, να συναντήσουμε την κολλητή μου τη Σοφία στο Del Sol για καφέ, να πάμε ΕΝοδία και στη συνέχεια στο Vault γιατί το Σάββατο παίζει την Πνιγμονή και δεν θέλουμε να τη χάσουμε, να μπούμε σε ταξί για να προλάβουμε τι;;;

Στο θερινό σινεμά της Νίκαιας αλλά την ταινία την είχαμε δει, περπατήσαμε στο Village ξαναπήραμε βιβλία και είδαμε σούπερ ταινία την προτείνω: LUCY σε σκηνοθεσία Λικ Μπεσόν και πρωταγωνιστές Μόργκαν Φρίμαν και θεά Σκάρλετ Γιόχασον, στο τέλος να χαλαρώσω το δίμετρο κορμί μου, να φυλάξω ενέργεια για τις μέρες που έρχονται και να δω όνειρα γλυκά και εσάς από κοντά την Παρασκευή στη Πινακοθήκη Πειραιά…




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου