Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Το Soundtrack αυτού του Καλοκαιριού



Κωνσταντίνα: Ε, τότε θα μείνω
Πέννυ Σκάρου: Όλα έχουν αλλάξει
Celine Dion: Loved me back to life
Ηλίας Βρεττός: Άλλος άνθρωπος
Celine Dion: Somebody loves somebady
Δήμος Αναστασιάδης: Μείνε δίπλα μου
Δούκισσα Νομικού: Oups! I did it again
Madonna: La isla bonita
Κωνσταντίνα – Γ. Πλούταρχος: Η καρδιά μου είναι ζαλισμένη
Celine Dion: I surrender
Πάολα: Ως εδώ
Αμαρυλλίς: Πόσο να πέσω πιο χαμηλά
Κωνσταντίνος Θαλλασοχώρης: Εσύ δεν νοιάζεσαι
Ευδοκία: Τακτική
Χρήστος Χολίδης: Έπαθα και έμαθα
Κώστας Μαρτάκης: Κανένας δεν με σταματά
Ricky Martin: Vida
Κωνσταντίνα: Χωρίς φτερά

Όλα τα παραπάνω τραγούδια είναι αγαπημένα. Το γνωρίζω πολύ καλά πως δεν κολλάνε μεταξύ τους. Εμένα μου αρέσουν και μου φτιάχνουν τη διάθεση. Κάθε μέρα! Τα έγραψα σε ένα cd και παίζει non stop! Όταν κάθομαι στο αγαπημένο μου στέκι ακούω μόνο Botox web radio...!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Επίμετρο το εξαιρετικό μυθιστόρημα του Μιχάλη Σπέγγου "Τρωική ραψωδία"

  Μιχάλης Σπέγγος Τρωική ραψωδία Τιμή: 23.32 ευρώ, Σελίδες: 500 ISBN : 978-618-86886-2-9 Εκδόσεις Επίμετρο   Η «Τρωική ραψωδία» είνα...