Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

Όταν το μυαλό σου πλάθει σενάρια να κάθεσαι στον υπολογιστή και να τα γράφεις… Το Hollywood δεν είναι και τόσο μακριά...!



Δεν το παίζω έξυπνος. Τραβάω κι εγώ κατά καιρούς τα ζόρια μου. Υπάρχουν στιγμές που αυτά που σκέφτομαι είναι εντελώς εξωπραγματικά και δεν συνάπτουν σε καμιά περίπτωση με τη πραγματικότητα. Το πιο δυνατό μου όπλο; Όταν τα όρια στενεύουν κάθομαι και γράφω. Τα πάντα. Την επόμενη μέρα, φτιάχνω το φραπεδάκι μου, ανάβω και ένα τσιγαράκι και τα διαβάζω. Γελάω πολύ και μάλιστα δυνατά..! (ακόμα πιο πολύ γελάω με αυτούς που υποτιμούν τη νοημοσύνη μου). 

Λένε οι ειδικοί ότι πολλές φορές η φαντασία μας οργιάζει. Αυτοί οι ειδικοί έχουν διαβάσει άπυρα βιβλία και όλα όσα έμαθαν τα εφαρμόζουνε στην πράξη. Εγώ προσωπικά, που δεν έχω τόσες γνώσεις, παλεύω καθημερινά και προσπαθώ με νύχια και με δόντια να κρατάω τις ισορροπίες. Αυτό λέγεται ζωή και η ζωή δεν διδάσκεται σε κανένα πανεπιστήμιο... 

Όταν αγχώνομαι με το παραμικρό, όταν τα πράγματα δεν γίνονται όπως τα θέλω ακόμα και όταν οι άνθρωποι που κάποτε τους είχα ψηλά με απογοητεύουν εγώ σκύβω το κεφάλι, απομονώνομαι και κατεβάζω ρολά. Όπως λέει και ένα τραγούδι δεν είμαι εδώ για κανέναν… 

Κλείνομαι στον εαυτό μου μεταφορικά και μέσα σε ένα δωμάτιο κυριολεκτικά. Με τα παράθυρα κλειστά για να μη μπαίνει από πουθενά το φως του ήλιου και να μην έχω καμιά επαφή με τον έξω κόσμο. Μέγα λάθος. Δεν είμαι ψυχολόγος, ούτε πρόκειται να γίνω. Είχα κάνει στο παρελθόν δυο χρόνια ψυχοθεραπεία τότε που νόμιζα ότι είχα χάσει τη γη κάτω απ’ τα πόδια μου. Με βοήθησε πολύ είναι η αλήθεια...

Σήμερα, κατάλαβα για ακόμη μια φορά, πως όλα μαζί δεν γίνονται. Ναι, έχω ενέργεια, ναι, έχω όνειρα, ναι, ζω δυνατά τη κάθε στιγμή σαν να’ ναι η τελευταία. Σε όλα αυτά δεν βλέπω κανένα αρνητικό. Και όμως, μέσα στο χάος κάτι μικρό υπάρχει.

Η δύναμη του μυαλού η οποία είναι τεράστια και ζυγίζει τόνους ολόκληρους. Μια δύναμη ανυπέρβλητη που δεν την ξεπερνάει κανείς. Το μυαλό κάνει κουμάντο σε όλα. Πρώτα στη διάθεση μετά στα άλλα. Το πόσο up ή down σηκώθηκες απ’ το κρεβάτι, αν είδες όμορφα όνειρα ή εφιάλτες το προηγούμενο βράδυ, αν ξεκουράζεσαι και δίνεις στον οργανισμό τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζεται.

Εμείς όμως είμαστε πιο δυνατοί. Η απόδειξη; Βγάζουμε εις πέρας τα πάντα που μας απασχολούν. Στη διάρκεια της μέρας δεν κάνουμε ένα μόνο πράγμα, αλλά και δυο και τρία και δέκα αν χρειαστεί. Ξέρουμε πως κάθε πρόβλημα έχει και τη λύση του. Αυτή τη λύση δεν μας τη δίνει κανείς, μόνοι μας τη βρίσκουμε.

Μόνοι μας ποτίζουμε το συνειδητό και το υποσυνείδητο μας. Στέλνουμε στο μυαλό μας τα δικά μας μηνύματα. Αν είμαστε συνέχεια στεναχωρημένοι τότε δεν αλλάζει κάτι. Αν όμως πιστεύουμε στον εαυτό μας και δεν το βάζουμε κάτω με το παραμικρό, τότε αυτόματα χαμογελάμε και αισθανόμαστε ακόμα πιο δυνατοί. Αν βάλουμε και την αισιοδοξία στη ζωή μας τότε είμαστε σχεδόν σίγουροι ότι το σύμπαν μας ανήκει.     

                                                         


  
Και ποιος Χριστιανός δεν έχει σήμερα προβλήματα; Πόσοι είναι αυτοί που πίνουν χάπια για να κοιμηθούν; Τι σημαίνει αυτό; Ότι τι; Ήρθε το τέλος του κόσμου; Η γη θα κάνει ένα δυνατό μπαμ και θα εξαφανιστούμε όλοι; Ας βγάλουμε όλοι τις τηλεοράσεις απ’ τα σπίτια (οι γονείς μου έχουν δυο εγώ καμιά εδώ και χρόνια) κι ας ξεχυθούμε στις παραλίες...

Καλοκαίρι έχουμε!

foto by: Zois Triantafylloy Sfakianakis
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...