Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

BOTOX RADIO



Με τον Φαίδωνα συναντηθήκαμε στο σταθμό της Κηφισιάς. Μου έδωσε το χέρι και μου χαμογέλασε. Περίμενα εκείνη τη στιγμή σαν μωρό παιδί. Η πρώτη μου ραδιοφωνική συνέντευξη…

Αρχίσαμε να κατευθυνόμαστε προς το σταθμό Botox radio. Ένας διαδικτυακός ραδιοφωνικός σταθμός που φτιάχτηκε με πολύ αγάπη από μια ομάδα ταλαντούχων και δραστήριων ανθρώπων…

Μιλούσα ακατάπαυστα. Μα τι πρωτότυπο. Σταματήσαμε σε έναν φούρνο και με κέρασε καφέ. Freddo cappuccino μέτριο. Πάντα. Φτάσαμε και ανεβήκαμε από τις σκάλες. Όταν άνοιξε η πόρτα χαμογέλασα. Μπήκαμε μέσα και άρχισε να μου συστήνει τα παιδιά. Όλοι ευδιάθετοι, ευγενικοί, προσγειωμένοι…

Μου έκανε εντύπωση αυτό. Πως γίνεται στον Νούμερο Ένα ιντερνετικό σταθμό να είναι όλοι τόσο προσγειωμένοι. Να πατάνε τα πόδια τους στη Γη. Ίσως γι’ αυτό έχει τόσο επιτυχία…

Καθίσαμε λίγο στο σαλόνι. Υπέγραψα τα βιβλία μου. Τα μηνύματα στο κινητό να έρχονται το ένα μετά το άλλο. Στο facebook τα likes να πέφτουνε βροχή. Ο κόσμος με αγαπάει…

Μετά από λίγο ήρθε η μεγάλη στιγμή. Μπήκαμε στο στούντιο. Καθίσαμε και φορέσαμε τα ακουστικά μας. Ζήτησα το Loved me back to life της Celine Dion. Δεν μου χάλασαν το χατίρι…

Ήμασταν στον αέρα. Συνέχεια. Τραγούδια δεν παίξαμε πολλά γιατί μιλούσαμε. Σαν φίλοι που γνωριζόμαστε χρόνια. Είπαμε τα πάντα. Το θέατρο, τα βιβλία, τους φίλους, την αγαπημένη μου οικογένεια…

Τα 45 λεπτά περάσανε σφαίρα. Ούτε εγώ το κατάλαβα (εντάξει είχα λίγο τρακ) ούτε κι εκείνος. Τραβήξαμε φωτογραφίες. Δώσαμε ραντεβού για τις 30 του μήνα. Η τελευταία εκπομπή του καλοκαιριού…

Ήτανε μια μοναδική εμπειρία. Θα μου μείνει αξέχαστη. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που με βοήθησαν να χαλαρώσω, ευχαριστώ τον Φαίδωνα Κόχιλα για την τιμή που μου έκανε, ευχαριστώ και όλους εσάς για την αγάπη σας.

                                   



Χωρίς εσάς δεν θα ήμουν τίποτα…



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου