Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

ΑΙΓΑΛΕΩ - ΝΙΚΑΙΑ (με τα πόδια φυσικά…)



Φυσικά η λέξη «Φυσικά» εισέβαλε στη ζωή μου από μόνη της χωρίς καν να με ρωτήσει η γαϊδούρα. Ναι, το ότι κάνω ποδήλατο το ξέρουνε και οι κότες και με κουτσομπολεύουν κάθε πρωί αφού έχουν γεννήσει τα αυγά τους. Είναι μεγάλες τσιγκούνες και δεν μου στέλνουνε ποτέ αυγά. Εντάξει, μένουνε μακριά, κι εγώ στη Νίκαια που δεν έχουμε κότες αλλά έχουμε αυγά…

Το περπάτημα μετά το sex είναι η καλύτερη άσκηση. Τα μεσάνυχτα, λοιπόν, βγαίνω από το μετρό στο Αιγάλεω, και περπατάω μέχρι το σπίτι μου. Έχω ευρώ στο πορτοφόλι, θα μπορούσα να πάρω ταξί απ’ το να ταλαιπωρώ το δίμετρο κορμί μου, αλλά προτιμώ αυτά τα δώδεκα ευρώ να τα κάνω πιτόγυρα ή σφηνάκια…

Το Walkman στο Sony X peria μεγάλη αγάπη! Του φόρτωσα όλα μου τα αγαπημένα τραγούδια οπότε περπατώ μεσ’ την καλή χαρά τραγουδώντας πάντα φάλτσα Celine Dion, Sandra, Samantha Fox, Queen, Amy Winehouse και όλο το Mamma Mia (σπίτι έχουμε όλους τους δίσκους των ABBA πικ απ δεν έχουμε)!!!

Περπατώ γρήγορα για φινάλε γιατί έχω γίνει μούσκεμα και καίγομαι πατόκορφα και τα νεύρα μου δεν είναι καλά: Αυγά δεν τρώω εκτός από τις vintage ομελέτες της μανούλας μου, sex δεν κάνω από επιλογή, ακούω πάντα μουσική, δεν βλέπω ποτέ τηλεόραση χρόνια τώρα, βλέπω τα διηγήματα μου στο koukidaki.blogspot.com και χαμογελώ, ακούω Botox Web Radio κάθε πρωί για ν’ ανοίξει το μάτι και κάθε νύχτα για να κοιμηθώ, κατεβαίνουμε στο Bolivar για ηλιοθεραπεία γιατί η φτώχια θέλει καλοπέραση

                                                  



και η ζωή συνεχίζεται…



foto by Zois Triantafillou Sfakianakis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου