Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΝΩΣΤΗ



Καλημέρα! Τι κάνεις; Όλα καλά;

Είμαι ο Ερμής! Το πανέξυπνο κουταβάκι από το δίπλα διαμέρισμα. Με θυμάσαι; Είμαι 1.000% σίγουρος πως με θυμάσαι! Εγώ, το τόσο άκακο πλάσμα που κάθε φορά που συναντιόμασταν στην είσοδο της πολυκατοικίας η στρίγγλα αφεντικίνα σου σε έπαιρνε με νευρικές κινήσεις στην αγκαλιά της λες κι είχα ψώρα!

Δεν έχω σκοπό να σε ζαλίσω. Είμαι σκυλί των πράξεων και δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια. Εγώ σε γουστάρω πολύ και είμαι πολύ καψούρης με την πάρτη σου. Όταν μεγαλώσω θα γίνω σκυλάς. Τραγουδιστής δηλαδή. Φίρμα μεγάλη. Να ξέρεις πως όλα τα τραγούδια που γράφω τα αφιερώνω σ’ εσένα γιατί η αλήθεια πονάει. Με πλήγωσες με τη συμπεριφορά σου. Δεν είχα την απαίτηση να μου γράφεις ραβασάκια και να τα ρίχνεις κάτω από την πόρτα μου. Θα μπορούσες όμως πότε πότε να γάβγιζες να ακούω τη γλυκιά φωνούλα σου και όχι να καμακώνεις τα άλλα σκυλιά που περνούσαν από το σκατένιο λόφο απέναντι. 

Εγώ κακία δεν κρατώ. Ένα όνομα είναι χαραγμένο στην καρδιά μου. Το δικό σου. Κι ας μη ξέρω πως σε λένε. Δεν υπάρχουν ονόματα στη ζωή μας. Ούτε σύνορα. Θα έρθει εκείνη η άγια μέρα που θα σε κλέψω και με δυο σακίδια στη πλάτη θα κάνουμε όλο το γύρο του κόσμου! Κανείς δεν μπορεί να μπει εμπόδιο στον έρωτά μας. Το ξέρω ότι είσαι παράφορα ερωτευμένη μαζί μου. Από την πρώτη στιγμή το κατάλαβα. Μου αρέσει που είσαι ντροπαλή. Τα πάντα μου αρέσουνε επάνω σου. Πιο πολύ τα γαλάζια μάτια σου. Αυτό είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψα για σ’ ένα και θα γίνει μεγάλο σουξέ. Θα το δεις. Όλα τα ραδιόφωνα θα το παίζουνε. 

Σου στέλνω μόνο την αρχή και αφήνω τη συνέχεια στη φαντασία σου.
Δικός σου για πάντα!
Ερμής!   

Δυο γαλάζια μάτια                                                        Κράτα μου το χέρι
Με κάνανε κομμάτια                                                       Μέρα μεσημέρι
Στης νύχτας τα παλάτια                                               Εγώ που σ’ αγαπάω
Εγώ θα κοιμηθώ                                                            Θα σε γλυκοφιλώ

 ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου