Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Καινούργια Ζωή…



Μια Ζωή που τη φτιάχνω με τα μαγικά χεράκια μου. Ολοκαίνουργια σαν μπλουζάκι που το αγόρασα σήμερα το πρωί και θα το φοράω μέχρι ν’ αλλάξει χρώμα. Τη φτιάχνω όπως γουστάρω χωρίς να ακούσω κανέναν. Της δίνω τα χρώματα που εγώ θέλω: Το φούξια, που είναι το αγαπημένο μου, το γαλάζιο τ’ ουρανού και το χρυσό του ήλιου. Βάζω τις μέρες, τις ώρες και τα λεπτά με τρόπο που να βολεύουν εμένα και μόνο. Η νύχτα θα πάρει τη θέση της μέρας και το αντίστροφο. Μια πανέμορφη Ζωή: 2 μέτρα ύψος, κορμί λαμπάδα, αγγελικό πρόσωπο, καταγάλανα μάτια και κόκκινα σαρκώδη χείλη, αληθινό μοντέλο. Σ’ αυτή τη Ζωή χωράνε μόνο πρωταγωνιστές: αληθινοί άνθρωποι, αληθινοί φίλοι, οι μοναδικοί γονείς μου και τ’ αδέρφια μου. Μια Ζωή που θα έχει μόνο μια γεύση και αυτή θα είναι γλυκιά σαν ζάχαρη. Το άρωμά της θα είναι τόσο δυνατό που δεν θα περνάει απαρατήρητο. Ούτε η ίδια φυσικά. Ζωή ήρεμη, χαλαρή, γαλήνια. Ζωή που δεν θα θυσιάσω για κανέναν και για τίποτα. Ξέρω ότι δεν έχω άλλη: ο χρόνος τρέχει. Παρέα με λίγους και καλούς. Η αξία της ανεκτίμητη. Της βρήκα και όνομα! Είναι ένα και μοναδικό και της ταιριάζει γάντι: ΕΥΤΥΧΙΑ!!!



Ότι έγινε στο παρελθόν, έγινε. Αυτό δεν μπορώ να το αλλάξω.
Καιρός να πάω παρακάτω.-  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...