Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Κάποιους ανθρώπους/φίλους/επαγγελματίες όσα χρόνια κι αν περάσουν ΔΕΝ τους αλλάζεις...

Οικογένεια δεν αλλάζεις, δεν γίνεται πάει και τελείωσε. Ηλικία επίσης είναι αδύνατο κι ας προσεύχεσαι από το πρωί μέχρι το βράδυ. Μπορείς να χάσεις κιλά βάζοντας φερμουάρ στο στόμα σου. Μπορείς να γίνεις κατάμαυρη καταχείμωνο κάνοντας solarium. Μπορείς να αλλάξεις τον χασάπη στη γειτονιά σου γιατί σου κάνει λαμογιές επειδή σε έχει δεδομένη. Σίγουρα αλλάζεις τον μανάβη επειδή σου πλασάρει ότι έχει για πέταμα. Και σουπερ μαρκετ έχεις αλλάξει άπειρες φορές όταν οι τιμές τσουρουφλάνε. Τον πλαστικό επίσης μια φορά τον είδες και καταριέσαι την ώρα και την στιγμή όταν κοιτάχτηκες στον καθρέφτη και είδες πως ήσουν και πως σε έκανε. Υπάρχουν όμως και κάποιες εξαιρέσεις. Κάποιοι πολύ σπέσιαλ/ξεχωριστοί άνθρωποι που είναι σημαντικοί, τους εμπιστεύεσαι απόλυτα, τους έχεις μεσ' την καρδιά σου, και δεν τους αλλάζεις που να γυρίσει ο κόσμος ανάποδα. Εγώ έχω τρείς και σας τους παρουσιάζω σήμερα όχι για κάποιον σπέσιαλ λόγο, απλά επειδή έτσι γουστάρω...

Γιώργος Καλφαμανώλης, φωτογράφος.
Δεν υπάρχει καλλιτέχνης που να μην τον γνωρίζει. Δεν υπάρχει σταρ στην Ελλάδα που να μην έχει περάσει από τον μαγικό φωτογραφικό φακό του. Τον γνωρίζω πολλά χρόνια. Είναι από τους πιο ταλαντούχους και από τα καλύτερα παιδιά. Δεν είναι τυχαίο που τόσα χρόνια παραμένει στην κορυφή και όλοι τρέχουν σε εκείνον. Είμαι τυχερός που τον γνώρισα. Όλες μου οι επαγγελματικές φωτογραφίες έχουν την υπογραφή του. Έτσι έβρισκα δουλειά συνέχεια στο θέατρο αλλά και στην τηλεόραση. Ακόμα και στο πρώτο μου βιβλίο, το μοναδικό πορτραίτο του Γιώργου είναι, και άρεσε πολύ, πάρα πολύ. Τυχαίο; δεν νομίζω...

Ντίνα Δημητρούλη, hair stylist.
Είχα την χαρά να τη γνωρίσω το καλοκαίρι στη Χαλκιδική. Αυθεντική, αυθόρμητη, πάντα με χιούμορ. Με τον καιρό ήρθαμε πιο κοντά. Κουβεντιάζαμε, μαγειρεύαμε, μάθαμε ο ένας τον άλλον. Με έκανε να την εμπιστευτώ και να μην αγχώνομαι με το παραμικρό. Όταν μου έφτιαξε τα μαλλιά την πρώτη φορά φοβόμουν. Μετά τίποτα. Έδειχνα, και δείχνω, πιο νέος από ποτέ και γιατί όχι πιο ωραίος από ποτέ. Έχει πολύ δουλειά και λίγο ελεύθερο χρόνο. Αυτό κάτι σημαίνει. Σε όσες φίλες μου τη σύστησα, κόλησαν. Είναι πάρα πολλά χρόνια στον καλλιτεχνικό χώρο, έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα, και όλες την εκτιμούν αλλά κυρίως της έχουν απόλυτη εμπιστοσύνη. Εγώ απλά της βγάζω το καπέλο...

Γιώργος Χριστοφορίδης, οδοντίατρος
Είναι ο καλύτερος με διαφορά. Οι άλλοι απ' έχουν μίλια μακρυά του. Δεν τον αγγίζουν καν. Είναι σωστός επαγγελματίας αλλά πάνω απ' όλα καλός άνθρωπος. Στην αισθητική οδοντιατρική κυριολεκτικά τα σπάει. Δες το χαμόγελό μου και θα καταλάβεις (και δεν είναι ψεύτικο σαν τα άλογα τις τραγουδίστριες και τους μοντελοηθοποιούς). Στον Γιώργο πηγαίνουμε όλη η οικογένεια, οι φίλοι μου και όσους γνωστούς έτσειλα έμειναν απολύτως ικανοποιημένοι. Μια επίσκεψη θα σε πείσει...

Τους ευχαριστώ πολύ και τους τρείς από καρδιάς και εύχομαι ο Θεός να τους έχει πάντα καλά!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....