Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Ήταν μια υπέροχη βραδιά…



Βρεθήκαμε κόσμος και ντουνιάς στον Κεραμεικό, στο κτήριο του Ελληνικού ICOMOS για να παρουσιάσουμε το πρώτο μου βιβλίο. Την τιμή μου την έκανε ο Όμιλος για την Unesco Πειραιώς & Νήσων και πιο συγκεκριμένα ο Πρόεδρος κύριος Ιωάννης Μαρωνίτης ο οποίος έδωσε το πράσινο φως για να πραγματοποιηθεί αυτή η εκδήλωση. Στα αριστερά μου η Μανίνα Ζουμπουλάκη η οποία εδώ και πολλά χρόνια είναι δίπλα μου και με στηρίζει και δίνει πάντα απλόχερα την πολύτιμη βοήθειά της. Στα δεξιά μου η καλή νεράιδα του παραμυθιού Δέσποινα Σωτηροπούλου που κάθε μου επιθυμία την κάνει πράξη (και ας μη με ξέρει πολλά χρόνια). Τον κόσμο καλωσόρισε ο κύριος Μαρωνίτης και στη συνέχεια η Δέσποινα Σωτηροπούλου με την απίστευτα γοητευτική φωνή της μίλησε με τα καλύτερα λόγια τόσο για μένα όσο και για το βιβλίο μου. Την ευχαριστώ βαθύτατα. Αφού διάβασα λιγάκι έδωσα το λόγο στη Μανίνα Ζουμπουλάκη που με ξέρει από παιδί κι εκείνη πρώτη μου έδειξε το δρόμο της δημιουργικής γραφής και όχι μόνο. Ο κύριος Μαρωνίτης επέλεξε να διαβάσει από το βιβλίο μου και αυτό μου έδωσε μεγάλη χαρά, όχι μόνο σε μένα αλλά και στους παρευρισκόμενους. Άνθρωπος με αίσθηση του χιούμορ που στηρίζει τα νέα παιδιά. Τον ευχαριστώ από καρδιάς για την τιμή που μου έκανε, και την Unesco για την άψογη διοργάνωση, και την Αγγελική που την είχα τρελάνει στα τηλέφωνα και τη δασκάλα μου Μανίνα Ζουμπουλάκη (χωρίς αυτήν δεν θα γινόμουν συγγραφέας) και τη Δέσποινα Σωτηροπούλου για την όλη υποστήριξη (ξέρει ότι μαζί στο μέλλον θα κάνουμε πολλά και ωραία πράγματα). Ευχαριστώ και όλους εσάς που ήσασταν εκεί. 




Ο Θεός να σας έχει όλους καλά!
Καλές Γιορτές!    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου