Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Μου δώσανε το όφωνο…



Μέγα λάθος!!! Στα ελληνικά το λένε μικρόφωνο. Και το κρατάνε επαγγελματίες του είδους για να κάνουν τη δουλειά τους. Εμένα, ερώτηση, γιατί μου το δώκανε; Για να φύγουν όλοι οι πελάτες από το μαγαζί; Θα προσπαθήσω – χικ – να πάρω τα πράγματα από την αρχή (2 χικ). Βρεθήκαμε στο «ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΠΑΛΛΑΣ» και ήμασταν δύο (αν θυμάμαι καλά). καθίσαμε. Φάγαμε σαν τα γουρούνια και περιμέναμε να αρχίσει το πρόγραμμα. Το φαγητό σπέσιαλ, απλά πράγματα: σαλάτα, τζατζίκι, σουβλάκια με πατάτες τηγανιτές κομμένες στο χέρι. Δεν δήλωσα ποτέ ότι είμαι αριστοκράτης. Το μαγαζί δεν μπορούσαμε να το βρούμε αλλά ρωτώντας πας στην πόλη. Το βρήκαμε. Πρώτο τραπέζι πίστα. Και το κρασάκι πολύ ωραίο. Και η όλη ατμόσφαιρα πολύ γιορτινή. Και γλεντάγαμε – το είχαμε ανάγκη – και στη συνέχεια παραγγελιά: Βάλεεεεε το κοκκινό φουστάνιιιιιιιι…. Και μετά το απόλυτο χάος. Η κοπέλα που τραγουδούσε είχε τη φαεινή ιδέα να μου δώσει το μικρόφωνο. – Συγνώμη δεσποινίς, δεν βρέθηκε ένας χριστιανός να σας πει ότι είμαι φάλτσος; Το «μωρό μου φάλτσο» του Ρακιντζή για μένα γράφτηκε. Και άκουγα τη φωνή μου σε ντόλμπι σαράουντ. Ο θεός να την κάνει φωνή. Ο Μιχάλης είχε κρυφτεί κάτω από το τραπέζι. Και μετά ζητήσαμε τον λογαριασμό. Και μετά αντίο και χαίρεται. Ρόμπα ξεκούμπωτη γι’ ακόμη μια φορά! Και λοιπόν;


Έχε γεια καημένε κόσμε, έχε γεια γλυκιά ζωή!   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...