Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2013

Και τα κινητά παίρνουνε φωτιά!!!



Τα παλιά τα χρόνια, πριν τη μεγάλη ανακάλυψη του αιώνα, όλοι μένανε στα σπίτια τους και πότε πότε ακουγόταν και το Ντριιιιν, ο χαρακτηριστικός ήχος του σταθερού τηλεφώνου. Σήμερα υπάρχουν κινητά που κάνουν τα πάντα! Μιλάς, το βασικό, στέλνεις άπειρα μηνύματα, όταν βαριέσαι να μιλάς, ακούς μουσική, όταν ταξιδεύεις ή διαβάζεις τη νέα μόδα που λέγεται e books. Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω μέρος σ’ αυτή. 

Έκατσα για λίγο να κλωσήσω τα αυγά μου και βλέπω ότι δεν μου κάνει καλό. Ο καιρός γίνεται πιο χειμωνιάτικος και μέχρι να πάει έξι το απόγευμα έχει κιόλας βραδιάσει. Κι εκεί αρχίζουνε τα νεύρα. Ευτυχώς υπάρχουνε πολλές ταινίες στους κινηματογράφους και ακόμα πιο πολλές αξιόλογες θεατρικές παραστάσεις για να δεις.

Το βιβλίο μου, είπα σήμερα το πρωί. Έχω κι ένα βιβλίο να κοιτάξω. Έτσι, άρχισα να παίρνω τηλέφωνα σε κινητά πάντα ή να στέλνω μηνύματα για να μη γίνομαι ενοχλητικός. Κανονίζω παρουσίαση. Συγνώμη λάθος. Παρουσιάσεις. Για όλους αυτούς που δεν κατάφεραν να έρθουν στις προηγούμενες. Για όλους αυτούς που θέλουν να το αγοράσουν ή να γνωριστούμε από κοντά…

Το Τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες… σύντομα live!!!

Ποιο live δεν γίνεται!!!




Ξέχασα το πιο σημαντικό:
Ένα καλό βιβλίο είναι πάντα το καλύτερο δώρο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....