Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Βιβλιοπωλείο το Λεμόνι



Όταν ήμουν παιδί ονειρευόμουν να γίνω ηθοποιός και να παίζω στο θέατρο κωμωδίες για να χαρίζω στους ανθρώπους γέλιο και χαρά...

Μετά από πολλά χρόνια τα κατάφερα: και να πάρω πτυχίο από δραματική σχολή αλλά και να παίρνω μέρος σε καλές παραστάσεις… δυστυχώς όμως η ζωή με δίδαξε ότι στην Ελλάδα τα όνειρα κοστίζουν ακριβά…

Παράλληλα με το θέατρο έγραφα κιόλας: στη Θεσσαλονίκη είχα μόνιμη στήλη στην εφημερίδα Εγνατία και στην Αθήνα έγραφα τους Μονολόγους στη City Uncovered. Επίσης έγραψα και τρείς κωμωδίες: Το Τελευταίο Botox που ανέβηκε στου Ψυρρή την Άνοιξη του 2009 με μεγάλη επιτυχία, το Τρείς Τρείς Εννιά που ανέβηκε στα Εξάρχεια το 2011 και το Δεν είμαι εγώ η Σταχτοπούτα το οποίο έχει μείνει στο συρτάρι επειδή παίζουν πολλά άτομα οπότε από οικονομικής άποψης δεν συμφέρει…

Πρώτη του Ιούνη κυκλοφόρησε το πρώτο μου βιβλίο με τίτλο Το τελευταίο Botox και άλλες ιστορίες… από τις εκδόσεις Παρουσία. Το ταξίδι του θα είναι μεγάλο…

Πρώτη στάση: Γιορτάσαμε την κυκλοφορία με ένα όμορφο party στα Σπιτάκια στο Γκάζι. Οι καλεσμένοι ήταν πολλοί και καλοί… περάσαμε πολύ ωραία.
Δεύτερη στάση το βιβλιοπωλείο ΛΕΜΟΝΙ. Είναι ένα στολίδι στον ομορφότερο πεζόδρομο της Αθήνας. Ηρακλειδών 22 στο Θησείο. Εκεί μας υποδέχτηκε ο Αυγουστίνος με ένα μεγάλο χαμόγελο. Μιλήσαμε, ήπιαμε καφέ, για πότε πέρασε η ώρα ούτε που το καταλάβαμε…

Όποιος λοιπόν θέλει το βιβλίο μου τον ενημερώνω ότι θα το βρει εκεί σίγουρα…

Και το ταξίδι συνεχίζεται…

ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΛΕΜΟΝΙ
Ηρακλειδών 22 Θησείο
Τηλ.: 210 3451910  -  210 3451390
www.lemoni.gr
    


  

1 σχόλιο: