Τρίτη 14 Μαΐου 2013

BOTOX δεν κάνω για να σε τρελάνω κι ας κολλητό μου έχω τον Φουστάνο…



Οι μισοί λένε ότι το botox πρέπει να το ξεκινήσει κανείς γύρω στην ηλικία των 35 για να δείχνει πάντα νέος. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν ότι καλύτερο είναι μετά τα 40. Εγώ είμαι λίγο μετά τα 31 οπότε δεν κάνει να σκέφτομαι από τώρα τέτοια πράγματα (αν θα άλλαζα κάτι αυτό θα ήταν η μύτη μου η οποία παπαγαλίζει κομματάκι, σίγουρα όχι την ολόλευκη οδοντοστοιχία μου). Επειδή όμως το botox έχει να κάνει άμεσα με το θέμα του πρώτου μου βιβλίου το οποίο κυκλοφορεί σύντομα (εκδόσεις ΠΑΡΟΥΣΙΑ) είμαι υποχρεωμένος να το διαφημίσω και με το παραπάνω διότι και οι πλαστικοί άνθρωποι είναι και πρέπει να βγάλουν το ψωμάκι τους. Εγώ προσωπικά τις γυναίκες τις προτιμώ όσο πιο φυσικές γίνεται. Εκεί φαίνεται η εμπειρία της καθεμιάς. Πόσο καλά ή άσχημα έζησε τη ζωή της. Τις υπερβολές lifting κα δεν τις συγχώρεσα ποτέ. Είχα φίλες κοντά στην ηλικία των 50 που τραβήχτηκαν από δω τραβήχτηκαν από κει και γίνανε χειρότερα από αυτό που ήταν πριν. Όταν με ρώτησαν βρέθηκα στη πολύ δυσάρεστη θέση να πω την αλήθεια και δεν τις ξαναείδα ποτέ (είχα μια σκασίλα). Το botox δεν κοστίζει πολύ σε σύγκριση με όλες τις άλλες πλαστικές επεμβάσεις. Αν πέσεις σε καλά χέρια τότε ίσως χρειάζεται μόνο μια φορά το χρόνο. Στο παρελθόν για παράδειγμα ένας φίλος ο οποίος έκρυβε την ηλικία του με κάθε τρόπο όταν έκανε botox μετά από διάστημα τριών μηνών είχε σπάσει και πήγε και ξαναέκανε. Αν πιστεύεις ότι τα χρόνια έχουν περάσει και ότι κάτι τέτοιο θα σου ανεβάσει την αυτοπεποίθηση στο Everest go for it! Αν πάλι δεν έχεις χρήματα ούτε για να πάρεις τσιγάρα από το περίπτερο στην πλατεία τότε ακολούθησε τα παρακάτω απλά βήματα: 1. Πίνε άφθονο νερό, 2. Τρώγε συνέχεια φρούτα και λαχανικά, 3. Μη κάθεσαι στον ήλιο χωρίς καπέλο, 4. Πλένε το πρόσωπό σου σε καθημερινή βάση με σαπούνι ελιάς το βρίσκεις σε όλα τα φαρμακεία, 5. Κάνε Sex! Άκουσα πρόσφατα στο ραδιόφωνο ότι όταν κάνεις sex ενεργοποιείτε στον οργανισμό μια ουσία που μένεις για πάντα νέος (αυτά που ακούγονται ότι υπάρχουν σουπερ ντουπερ  πηγές όπου το νερό κάνει θαύματα είναι παπαριές). Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο απλά πριν κάνεις botox κάνε πρώτα μια έρευνα και μετά προχώρα. Αφήνω για το τέλος ότι το ομορφότερο δώρο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου είναι να τον αποδέχεσαι έτσι όπως είναι (δικό μου αυτό δεν το διάβασα αλλού).

Καλή Επιτυχία

Η επικεφαλίδα είναι από το τραγούδι της κυρίας Έφης Θώδη σε στίχους και μουσική του φίλου μου Ανδρέα Λάμπρου.   

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ» ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 18:00 ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΗΤΑ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

  Οι Ιατρικές Εκδόσεις ΒΗΤΑ και ο συγγραφέας Κωνσταντίνος Ιωακειμίδης σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου   Μια φορά ήταν ο κ...