Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα και τυρί



Η Ελληνική παραδοσιακή κουζίνα απαιτεί μακαρόνια με κιμά. Το πρόβλημα είναι ότι στην κατάψυξη δεν υπάρχει κιμάς. Για να είμαι απόλυτα ειλικρινείς στην κατάψυξη υπάρχουν μόνο παγάκια. Μέχρι χθες υπήρχε και καλαμπόκι αλλά το έβαλα στο ριζότο (τι όμορφη ταινία) οπότε πάπαλα κι αυτό. Η κρίση βαράει κόκκινα. Το σκηνικό είναι πλέον γνωστό: ή που δεν θα έχεις ούτε για τσιγάρα ή που το πορτοφόλι θα είναι παραφουσκωμένο οπότε ξοδεύεις χωρίς να  υπολογίζεις το αύριο. Ο φίλος μου ο Λευτέρης μου λέει και μου ξαναλέει να ζω το σήμερα. Ότι έγινε στο παρελθόν έγινε δεν μπορείς να το αλλάξεις και ότι είναι να γίνει στο μέλλον θα γίνει… απλά μη βιάζεσαι. Όμορφα λόγια, σοφά. Ο καθένας κάτι έχει να πει. Εγώ δεν έχω να πω τίποτα. Κάνω αυτό που μου αρέσει. Γράφω. Χθες βρεθήκαμε σε παρουσίαση βιβλίου όπου μίλησε η Μανίνα Ζουμπουλάκη για τις ερωτικές επιστολές του συγγραφέα (αυτό ήταν το θέμα του βιβλίου). Όταν τελείωσε η παρουσίαση ανακάλυψα ότι το βιβλίο δεν έχει τυπωθεί δηλαδή δεν υπάρχει στα βιβλιοπωλεία. Ανήκει στην τελευταία λέξη της μόδας – τεχνολογίας  που λέγεται e book. Πριν φύγω είπα στον συγγραφέα ότι βιβλίο είναι αυτό που κρατάς στα χέρια σου και ταξιδεύεις μαζί του διαβάζοντάς το. Μπορεί σε πολλά πράγματα να είμαι ρομαντικός αλλά πώς να το κάνουμε: Έτσι είμαι εγώ!!!

Αν σε βγάλει ο δρόμος απ’ τα μέρη μου πέρνα να σου κάνω το τραπέζι (το μενού έχει μακαρόνια με σάλτσα μέχρι να κερδίσω το λαχείο)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Ο καημός κάθε γυναίκας | Έρικα Γιονγκ | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 127 Τίτλος: Ο καημός κάθε γυναίκας Συγγραφέας: Έρικα Γιονγκ ISBN: 978-960-208-536-3 Σχήμα: 14 x 21 εκ....