Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

ΑΝ δεις ήλιο σήμερα σφύρα μου κλέφτικα…



Οκ, δεν έχω καμιά απαίτηση να μάθεις να σφυράς κλέφτικα… μπορείς να μου στείλεις ένα sms ή ένα mail που δεν κοστίζει και τίποτα στην τελική. Επίσης έχεις κάθε δικαίωμα να μη μου δώσεις καμία σημασία γιατί έχεις κι εσύ τα δικά σου προβλήματα (ή κάνεις sex τρείς φορές τη μέρα και πλέεις σε πελάγη ευτυχίας). Κι εγώ έχω προβλήματα αλλά δεν θα τα ξεράσω σ’ εσένα. Δεν είμαι τέτοιος τύπος. Οι περισσότεροι σε θυμούνται όταν έχουν προβλήματα και σε παίρνουν στο κινητό όταν θέλουν να τα φορτώσουν σ’ εσένα κι αυτό είναι μεγάλη μαλακία. Εγώ δεν παίρνω κανέναν τηλέφωνο. Δεν απαντάνε… κατάλαβες; Αν ήξερα ότι θα έπαιρνα απάντηση θα ήμουν με το κινητό στο χέρι από το πρωί μέχρι το βράδυ. Η εβδομάδα δεν ξεκίνησε καλά. Ο Γιωργάκης από τον παρακάτω όροφο πάλι έδινε ρεσιτάλ αλλά ποιος τον χέζει τον Γιωργάκη… μου ήταν αδύνατον να σηκωθώ απ’ το κρεβάτι. Το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήμασταν στα highlights. Οι κουτσομπόλες μας πιάσανε στο στόμα τους. Ελεύθερος ο ένας, ελεύθερος ο άλλος τι κάνουν οι δυο τους σε ολόκληρο τριάρι; Αν έχουν τα κότσια να μας χτυπήσουν το κουδούνι να τους πω τι ακριβώς κάνουμε με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια. Πάει κι αυτό. Η Eurovision έρχεται αλλά καθόλου δεν με νοιάζει. Χθες βλέπαμε ΑΝΤ1 και γελάσαμε πολύ. Οι από κάτω βλέπανε το μπάσκετ και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Η κρίση σημάδεψε και τα πανηγύρια. Στην Αγία Γλυκερία (μεγάλη η χάρη της) ούτε 10 πάγκοι φέτος. Σοκ για τους κατοίκους του Γαλατσίου. Μ’ αυτά και μ’ αυτά πρέπει να σ’ αφήσω γιατί πέρασε η ώρα κι έχω και γιατρό (έχω θέματα… θ’ αποτελώ την εξαίρεση;).- 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου