Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Test IQ (πόσο καλά με ξέρεις;)

1.  Ποια είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας;
2.  Ποιο είναι το στέκι μου που τραγουδάει η Ευδοκία;
3.  Ποιος είναι ο τίτλος του πρώτου μου θεατρικού έργου;
4.  Πόσα αδέρφια έχω;
5.  Ποια σειρά που πήρα μέρος προβάλλεται συνέχεια από τον Alpha;
6.  Σε ποιο σύλλογο είμαι εθελοντής;
7.  Σε ποια καφετέρια κλέβω internet;
8.  Τι χρώμα είναι το ποδήλατό μου;
9.  Τι ζώδιο είμαι;
10.       Ποιος είναι ο αγαπημένος μου ραδιοφωνικός σταθμός;

Έχουμε και λέμε…
Αν γνωρίζεις τις μισές απαντήσεις έχεις όλα τα φόντα να γίνουμε φίλοι.
Αν έπεσες μέσα και στις δέκα τότε ανεβαίνεις  αμέσως στην εκτίμηση μου.
Αν πάλι δεν βρήκες καμία απάντηση τότε ήρθε ο καιρός να δώσεις λίγο περισσότερο χρόνο στο blog μου.

1 σχόλιο:

  1. 1. Η Μανίνα Ζουμπουλάκη (ή μήπως ο εαυτός σου;;;)
    2. Τα Σπιτάκια (νομίζω ότι παίρνεις ποσοστά, δεν εξηγείται αλλιώς, χιχι :) )
    3. Το τελευταίο Botox (?)
    4. Πέντε, νομίζω.
    9. Σκορπιός, ο σεξομανής.

    Αυτά μόνο, γιατί αρνούμαι να κλέψω και να κάνω επανάληψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή