Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Τέρμα το διάλειμμα τα κεφάλια μέσα!

Αρκετά κάθισα… μη καλομαθαίνω κιόλας. Είναι και ο καιρός που δεν βοηθάει καθόλου, με καταλαβαίνεις… τις Δευτέρες μαθήματα πώς να γράψεις , και την υπόλοιπη εβδομάδα με το κινητό αγκαλιά να προσπαθώ να επικοινωνήσω με ανθρώπους οι οποίοι δεν με γνωρίζουν οπότε δεν με συμπαθούν. Αυτό για μένα είναι πρόβλημα. Να μη με συμπαθεί ο άλλος. Ένα άλλο μεγάλο και αδιόρθωτο πρόβλημα είναι η ορθογραφία μου. Την αριθμητική την έστειλα στον αγύριστο γιατί κατάφερα και έγινα συγγραφέας. Ούτε ποιητής ούτε διανοούμενος. Συγγραφέας σκέτο. Ξέρω να γράφω. Έχω φτάσει σε ικανοποιητικό επίπεδο θα έλεγα. Οι ιστορίες μου έχουνε κάποιο ενδιαφέρον για τους αναγνώστες μου. Έτσι μου λένε. Κι εγώ χαίρομαι σαν μωρό παιδί και βάζω τη φαντασία μου να δουλέψει και γράφω για να με διαβάζουν οι άλλοι. Για να μη λέω ψέμματα γράφω επειδή έτσι γουστάρω. Και άντε να πείσω τους εκδότες ότι είμαι συμπαθητικός φιλόδοξος τριαντάρης και ότι οι ιστορίες μου διαβάζονται από το κοινό με το οποίο πρέπει να έρθω λίγο πιο κοντά. Η λύση; Η πρώτη μου συλλογή… έρχεται !!! το πρόβλημα; Γαμώ την Ορθογραφία μου γαμώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου