Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Χάπι νιου γιαρρρρρρρ


Δεν θα έχω νεύρα το 2013 δεν θα έχω νεύρα το 2013 θα το λέω μέχρι να το πιστέψω. Το πρόγραμμα είναι βαρύ και τα σχέδια που καταστρώνω μου τρώνε πολύ χώρο στον εγκέφαλο μου. Δεν θέλω σχόλια. Ο χρόνος είναι χρήμα κι επειδή χρήματα δεν έχω πρέπει να σηκωθώ επιτέλους από το κρεβάτι και να κάνω κάτι για να βγάλω. Μου αρέσει να κάνω σχέδια. Οκ. Το πράγμα γίνεται πιο δύσκολο όταν πρέπει να περάσω από τη θεωρία στην πράξη.

Μη ξεχνάς ότι ανήκω στο ζώδιο του σκορπιού και στα πρακτικά υπάρχει πρόβλημα. Σοβαρό. Οι σκορπιοί στο μπλα μπλα είναι μανούλες. Οι σκορπιοί επίσης είναι διάσημοι για τρία βασικά χαρακτηριστικά. Το σεξ, την εκδίκηση και την αυτοκαταστροφή. Με δυο λόγια τους αρέσει να αρέσουν, είναι ωραιοπαθείς αλλά όχι νάρκισσοι. Ξέρουν να φλερτάρουν κι όταν χάνουν δεν παρακαλάνε. Υπάρχουνε κι αλλού πορτοκαλιές. Σεξ, σεξ, σεξ. Εκδικούνται. Ναι, όσο κατινιά και να ακούγεται βρίσκουνε πάντα τον τρόπο. Μόνο άμα τους έχεις κάνει κάτι κακό φυσικά αλλιώς βαριούνται, φριχτά. Όπως λέει κι ο λαός η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο. Αυτοκαταστροφή. Όταν τα πάντα κυλάνε φυσιολογικά στη ζωή τους. Όταν δεν έχουν προβλήματα αρχίζουν να ιδρώνουν και κάποια στιγμή που ξυπνάνε στραβά με μια πολύ απλή κίνηση τα γαμάνε όλα. Τέλος με το ζώδιό μου.

Οι γιορτές πέρασαν. Περιμένω σαν μωρό παιδί να δω τι θα μου πουν οι εκδότες που τους πήγα τα χειρόγραφά μου. και η ζωή συνεχίζεται. Με βαρύ πρόγραμμα όπως προείπα και πολύ πολύ τρέξιμο. Ένα είναι το σίγουρο. Ότι με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο το πρώτο μου βιβλίο θα κυκλοφορήσει… σύντομα.- 


Βάλε χάντρα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βιβλιοπρόταση | Η χίμαιρα του Σεμπαστιάνο Βασάλι | Εκδόσεις Σ. Ι. Ζαχαρόπουλος

  Σειρά: Σύγχρονη Λογοτεχνία, 85 Τίτλος: Η χίμαιρα Συγγραφέας: Σεμπαστιάνο Βασάλι ISBN: 978-960-208-434-2 Σχήμα: 12 x 18 εκ. Σελ...